Kā uzlabot savu SEO atslēgasvārdu stratēģiju?

Kā uzlabot savu SEO atslēgasvārdu stratēģiju?

SEO tendences laika gaitā ir nemitīgi mainījušās, tomēr atbilstošu atslēgvārdu izvēle joprojām paliek būtiska jebkuras veiksmīgas SEO stratēģijas daļa. Lai arī Google algoritma atjauninājumi ir bijuši veidoti, lai fokusētos uz satura kvalitāti, galu galā cilvēkiem tāpat kaut kas ir jāieraksta meklēšanas logā, lai iegūtu rezultātus.

Ikviens var uzlabot savu SEO stratēģiju, sekojot dažiem vienkāršiem padomiem. Šie ir septiņi padomi, kas palīdzēs tev efektīvāk izvēlēties atbilstošus atslēgvārdus.

Zini savu auditoriju

Tas ir svarīgākais nosacījums veiksmīgai atslēgvārdu izvēlei. No sākuma ir nepieciešams izprast, kādai auditorijai mājas lapa tiek optimizēta.

Pirmais solis atslēgvārdu piemeklēšanā ir saprast tēmas, kuras ir svarīgas taviem klientiem. To iespējams panākt, veicot tirgus izpēti.

Konkrētas frāzes

Ir svarīgi izvēlēties atslēgvārdus, kas ir specifiski tieši tavam biznesam. Piemēram, tāds vārds kā „treniņi” var tikt attiecināti uz ļoti daudz ko – sporta treniņiem, suņu treniņiem… Tātad tas nebūs veiksmīgs atslēgvārds.

Lai optimizētu saturu pareizajai auditorijai, ir svarīgi būt konkrētam. „Pārdošanas treniņi” ir labs variants, „B2B pārdošanas treniņi” ir vēl labāks variants, bet pats labākais šajā gadījumā būtu „grāmatas par B2B pārdošanas treniņiem”. Konkrēti, specifiski atslēgvārdi mazinās konkurenci un nodrošinās augstākas vietas Google meklēšanas rezultātos.

Izmanto dažādas variācijas

Pastāv daudzi dažādi rīki, kas palīdzēs izvēlēties efektīvus atslēgvārdus, un daudzi no tiem ir pilnībā bezmaksas. Piemēram, Ubersuggest ir labs atslēgvārdu ieteikšanas rīks un palīdzēs ikvienai SEO stratēģijas izstrādei.

Tajā iespējams ierakstīt jebkuru atslēgvārdu un šis rīks parādīs veselu kopumu ar potenciālajām frāžu variācijām.

Daudzveidīgu, atbilstošu frāžu variāciju izmantošana paplašinās iespējas tavas mājas lapas atrašanā.

Identificē iespējas

Vēl viens labs bezmaksas rīks ir Google Adwords Keyword Tool. To var izmantot arī kā rīku organiskajai meklēšanai. Ierakstot meklēšanas logā dažādas frāzes, iespējams analizēt meklēšanas dinamiku un identificēt, kuri atslēgvārdi radīs labākās iespējas.

Ļauj atslēgvārdiem radīt saturu

Bieži vien SEO stratēģijās notiek satura optimizēšana pēc tā radīšanas (t.i. kaut kas tiek uzrakstīts, tad to izskata, lai atrastu atbilstošus atslēgvārdus, ko tam pievienot). Tomēr arī pretējais process var būt tik pat efektīvs.

Izveido atslēgvārdu sarakstu, izskati to, un visticamāk tev radīsies jaunas idejas saturam.

Izmanto dažādus atslēgvārdus, lai pateiktu to pašu

Piemēram, rakstot par noteiktu produktu, tu varētu publicēt divus atsevišķus rakstus – „cik tas maksā” un „kāda ir cena”. Tas it kā ir viens un tas pats, tomēr meklēšanas lapas tās uztvers kā atšķirīgas atslēgvārdu frāzes. Tādā veidā tu nodrošināsi iespēju klientam vieglāk atrast tavu lapu, neatkarīgi no tā, kā viņi to ir meklējuši.

Izmanto trafika analīzi

Tādi rīki kā Google Analytics arī var palīdzēt tev atslēgvārdu izvēles procesā. Analizējot trafika tendences, iespējams identificēt, kāda tipa atslēgvārdi piesaista apmeklētājus mājas lapām, tādā veidā iespējams veidot saturu, balstoties uz šīm tendencēm.

Lai arī SEO taktikas ir mainījušās laika gaitā, atslēgvārdu atlase joprojām ir būtiska jebkuras veiksmīgas SEO stratēģijas daļa. Izvēloties pareizos atslēgvārdus, iespējams pozicionēt savu saturu un zīmolu labākajā veidā, palielinot redzamību meklēšanas lapās un apsteidzot konkurentus.

Vai jums patika tas ko izlasijāt? SEO optimizācija ir veids, kā paaugstināt savas pozīcijas Google meklētājā!

LIVE ČATS
LIVE ČATS
Jautājumi, problēmas, nepieciešama palīdzība? Mēs esam šeit lai palīdzētu!
Ielādē...
LIVE čata operatori nav pieejami, lūdzu atstājiet mums ziņu, un mēs Jums atbildēsim tuvāko 2 stundu laikā!
Our operators are busy. Please try again later
:
:
:
Vai Jums ir jautājums? Rakstiet mums!
:
:
Šī saruna ir beigusies
Vai saruna bija noderīga? Lūdzu atstājiet savu balsi
Labi Slikti